Zeynep1080 Loya06 Evet arkadaşım böyle şeyler yaşanıyor sütümizi bağışladığımızda mutlaka takip etmemiz lazım.O kadar hassas bir mevzu ki. İnAnanlar için tabi
Bilgehan Zeynep1080 Zeynep1080 çok haklısınız. Söylediklerinizin bilincindeyim. Eğer ki kız bebeğe gidecek olursa zaten takibini yapmayi düşünüyordum. Şimdi erkek bebek buldum süt ihtiyacı olan. Dolayısıyla dini açıdan bir sakıncası kalmadı .
Akfth Agzina gelen konusuyor ... Dusunceniz de guzel kardesim takibini yaptigin surece sikinti yok rabbim niyetinizi kabul etsin Dini acidan dusunmeyen dini yasamayan yok musluman olan olmayan diye ayiramazsin zaten sut verecegin kisiyi Bak kadinin basina neler gelmis neler olmus kiniyiki ortaya cikmis Yazik ki o ana babaya ozamana kadar vermissin emzirmissin vesaire ozamana kadar nerdesin yazik olmus Simdi bi oglan cocuguna veriyorsun suyunu ama ondan sora gelecek olan kardeslede senin cocugun kardes olavak bununda bilincinde ol canim iyi bir bilen hoca ile bunu yap derim