Ayaz13 canim 2.trimstra gormeme ragmen asiri halsizlik we ayaklarimda yanma wardi iyi gelecegini bilmeden madwn suyu aserdim bir gun we o gunden sonra gunde birer sise ictim iki hafta falan gecmedi ne halsizligimi gecti bende ki halsizlik te baskaydi basimi bile kaldiramiyordm o derece ayak yanmam icinse gece artik defalarca kalkip ayagimi suya tutmaktan yorulmustum getirip yatagin alt kismina ayagimin ulasacagi bir yere soguk su doktum sicaklayinca uzerinde serinletip ayagimi kaldiriyodm siskinliginiz icin ise tuzu azaltin we bol su tuketin