iremanne Merhaba hanımlar 14 haftalık hamileyim . Gebelikte saçını boyatan var mı , saçlarım çok beyaz üç aydır kendimi hiç iyi hissetmiyorum . Doktoruma sorduğumda biraz daha bekle dedi
Ecrinnnnnnn Canım ben 12.haftamda boyattım doktorum herhangi bir sıkıntı olmadığını kendisininde gebelikte saç boyattığını söyledi gratiste bulunan organik boyadan almıştım markasını hatırlamıyorum