Tugbanur Aliss_36 normal bende ilk zamanlarda yaşamıştım. Bebek yerleştiği için oluyor o ağrılar. bide ilk hareket etmeye başladığı zamanlar çok kasık agrım olmuştu
Aliss_36 Teşekkür ederim, ilk çocuğum bide sabah yataktan kalkınca felaket bi acı saplantı karnıma bende bişey oldu sandım