merhaba arkadaslar.bebeklerinde konak oluşan annelerimiz var mı acaba. böyle bi durumda ne yaptınız yada doktordan bilgi alan var mı.ben banyodan önce zeytinyağ sürüyorum ama konak olmayan bolgelerede sürüp tüm saca uyguluyorum. yarım saat bekledikten sonra tarayıp yıkıyorum.konagin ilerlemesinden korkuyorum.sizler ne gibi şeyler uyguluyorsunuz biliyorsunuz önlem alınmazsa egzamaya kadar gidiyormuş.