Lsbebisim her bünye farklı kimisinde hiç olmuyor kiminin ilk 3ay geçtikten sonra başlayıp doğuma kadar devam ediyor, kimisi de biz gibi ilk haftadan bulantı kusma yaşıyor 11.hafta içindeyim hala bulanti, kusma, iştahsızlık,baş ağrısı devam ediyor su bile içsem çıkıyor. Yatağının kenarına çubuk kraker köy sabah uyandiginda biraz ondan ye hemen yataktan kalkma gün içinde sürekli biseyler yemeye calis, miden boş kalmasin. Ben peynir ekmek , patates haşlaması ve meyve yiyebiliyorum. Tiksinme de başlayacak yakında ondan dolayı salça ve soğan kokusuna tahammülüm yok mesela. İlaca gelince doktorun vereceği ilaç iyi gelir kesmese bile bulantini hafifletir. ☘