Zeynepca Kızlarrr 23+2ikizlere hamileyim.. Artık geceleri uyuyamıyorum. Sağa dön sola dön derken en az bi 7-8kere gözlerimi açılıyor. Sabahları 6buçuk dedimi gözlerimde açılıyor. Daha erken değilmi yaa 🤦🏻♀️ uykusuzluktan başm çatlıyo
hunilimom Zeynepca 3 aylık kızım var hamilelikte uyuyormusum onu anladım 😂😂 elinizden geldiğince her fırsatta uykunuzun geldiği her an uyuyun
Menekseduru Zeynepca valla bende 17+2 yim bende öyleyim aksam yatamıyorum sabah da 7 de ayaktayım bende anlamadım niye böyle oldu yüz üstü yatamağım için ama kesinlikle. Bir öyle uyuyordum çünkü🤦🏻♀️ Normalde 10 larda kalkardım peeeeh🙈
mmerve1507 Zeynepca ben 30. haftamda uykudan uyanmaya başladım ama tekil gebelik benimki sizin ikiz olduğu içindir belki Allah yardımcınız olsun 🤲🏻😊
Cerenylmzz Mutlu_E bende şuan uyumayı bekleyenlerdenim 6 da gözümü açtım hala uyuyamıyorum gözlerim yandı artık 😴😴😴
Badevehande 26+5 bi kaç gündür 5:30 gibi kızım tekmeleyerek uyandırıyor ama biraz canım yanıyor çünkü neresiyle yapıyorsa derim geriliyor zaten 6:30 da uyanıp eşimi yolluyorum ama 1 saat daha erken kalkmaya başladık 😢 geceleride 12 ye kadar uyumaz baykuş doğuracam arkadaşlar🤣🤣
Zeynepca Badevehande Ahahaa baykuş 😀😀 sizinki yine tekmeleriyle uyutmuyor ben sağa sola dönmekten bi hal oldummm 🤦🏻♀️😀
Cerenylmzz Zeynepca sanırım biraz uyudum ya şimdi geri uyandım bu seferde kötü rüyalardan ne zaman bitecek yaaa 😕
Badevehande Zeynepca oda var tabi bide biz salonda uyuyoruz klima açık malum adanalıyız😅 ama bu içimdeki cadı manevra yaptığında karnım neye uğradığını şaşırıyor🤣