NEbru Kızlar mrb... 2 gün önce nst de sancım cıktı 60 larda ben agrı hissetmiyodum ciger geliştirici igleneler yapıldı ilaçlar serumlar falan sonra agrım nst de az çıkmaya çıkmamaya başladı enfeksiyon da var 35 hafta 5 günlük hamileyim bu gece de agrım fazla oldu sanki kasık ve bel bide pijamam da ıslaklık hissettim birazdan doktora kontrolm var ama korkuyorum sebebi ne olabilir yaşayan var mı dogum yakın mı? Dogum agrılarım mı yoksa psikolojik mi sinirlerim bozuldu biraz
Bsyldrmdlk NEbru nst de 60 az gibi. Ama doktorunuz daha iyi bilir tabii. Bana 50 ile az demişlerdi 🤷🏻♀️
anapanda12 Islaklık enfeksiyon kaynaklı olabilir bebeğin suyu da olabilir haftan da çok fena değil sınırı geçmişsiniz sayılır Rabbim zamanında hayırka sağlıkla kucaklamak nasip etsin inşaAllah