Dilekakca
Bel fıtığı olduğu için sezeryan olma ihtimalim var arkadaşlar ama belden iğne vurulursam daha kötü değilmi? Komple bayıltmalarımı lazım yoksa o daha mı sağlıklı 🤔
Yavuzum1202
Amelıyatlık derece de mı fıtık
Arzu61
Benimde kalçamda fıtık var 20 haftalık hamileyim ve bazen sürünerek yatağıma gidiyorum bazende eşimden destek alarak😔 O derece kötüyüm yani doktor eğer ıkınmanı engelleyecek derecede ağrın olursa sezeryan olacaksın dedi ama bende sizin gibi belden iğne olmak istemiyorum sezeryan sonrasında sorun yaşarım diye korkuyorum komple bayıltılmak isteyeceğim eğer sezeryan olursam