Kader_13 Arkadaşlar birşey sorucam gebeliğin ilk üç ayı içerisinde ishal sıkıntısı yaşayan var mı ? Benim bebeğim 6 haftalık ve 3 gündür ishalim bu sıkıntı olur mu bebek için ??
Tntuna Kader_13 ben de o haftalarda yaşamıştım ama 3 gün çok gibi geldi. Dr unu arasan bence daha faydalı olur. Hormonlardan dolayı ishal oluyor ama 3 gün de fazla su ve mineral kaybı yaratır.
2melek_1prens Kader_13 ben beş gündür çekiyorum canım geçmek bilmiyor hafif kanama ve sancim da var acile gittim bu haftalar normal dedi ama benim içim rahat değil çarşamba günü kontrolüm var onu bekliyorum
Badevehande 2melek_1prens Kader_13 kuru kahveye birkaç damla limon damlatıp suyla yutun akşama kadar geçer lifli gıdalardan uzak durum bol su tüketmelisiniz