11 haftadan da sabah uyandığımda o kadar sık tuvalete gidiyoruö ki gece boyu sanırım uyanamadım az kaçırdım dedim elimi bacak arama götürdüm eline bir baktım kan nasıl kalktım nasıl odaya koştum eşim elleri titriyor ben bunuda kaybettim diye bağırıyorum hemen banyoya girdim bastık doktora gittik. Hemen ultrason bebeğim gayet iyi sonra vajinal bakıcam dedi orda da bişey yok sonra iki tane kaşık gibi metal aletle rahmi açtı baktı orda da yok evet bir kanama var ama nerde. Neyse progestron 200mg sabah akşam versin vijinal kullanım olarak. İlk gün bir daha silince kan geldi sonra durdu dün gece 4de wc gittim sildim uçukkk pempe geldi ama var yok arası sabaha bitti ve bugün kontrole gittik OĞLUM oluyor pipisine kadar gördük bebek çok iyi hiç sorun yok dedi ense kalınlıpı şükür 1milim çıktı 2 li tarama kanını verdim sonucu bekliyorum 14. Haftaya kadar cinsellik yasak devam.. ilaca devam... dinlenmeye devam. Allahım hiç birimizi evladla sınamasın inşallah