Nursevincli başından beri riskli miydiniz yoksa bi anda mı oldu. Erken doğumu tetikleyen bir durumunuz var mıydı? Ben daha 30+4 teyim. Geçtiğimiz iki gün kasıklarıma doğru sancım vardı ve nerdeyse bir haftadır da şu çatı ağrısı denen şeyi yaşıyorum. Rahat rahat yatakta dönemiyorum, eğilip doğrulamıyorum, pantolon giyemiyorum 🤦🏻♀️