Melek42 32 haftalık hamileler acaba n sıklıkta doktora gidiyorsunuz 15 günde bir çağırıo mu doktorunux
Mervednr Melek42 32 den 36 ya 15 günde bir sonra her hafta oluyor kontrol diye biliyorum benim erken doğum riskim vardı o yüzden biz 26. Haftadan itibaren 10 günde bir gittik. Şimdi 35+6 her hafta kontrole gidiyorum
Merveplnc Melek42 31de gittim canım 36da çağırdı şimdi 37 olucam bu hafta tekrar çağırdı son ay tahlilleri varmış onları yaptırdım 38de sezaryene alınıcam bebeğin kilosu fazla olduğu için
Feyzaselh Melek42 sizin şuan 31+ mı 32+ mı. İnstagramda bi doktor eğer 31+ ise 32 haftamızda olduğumuzu söylemişti.
BernA11 O haftalardan sonra artık 15 günde bir çağırılıyor. 34. Haftamdayım haftada bir nst ye giriyorum 15 günde bir kontrolüm oluyo
Mervednr Merveplnc kaç kilo acaba bebek bende 36 haftadayım baş çevresi ve kilomuz fazla henüz doktorum sezeryan demedi ama sanırım gidişatı öyle gözüküyor
Merveplnc Mervednr 36+1de 3.750 canım🤦🏻♀️ Ama hep önde gitti bizim cimcime şekerden şüphelendiler ama şekerimde çıkmadı genetik sanırım bende 38haftalık 4.020 doğmuşum babamızda 4 kilo üstü doğmuş çarşamba günü gün vericek
Anne6161amine 31 de gitmiştim doktor Bi ay sonra gel dedi şuan 33 haftama girdm 35 de gidicem Bi risk olmadıgi için 15 de Bi çagırmadı