Gamzebysl Kızlar sabahtan beri karnim agriyo sancim var makatima baskı yapiyo ve acaip gazim var . Demin nisanim geldi. Yarin da sezeryan gunumdu. doktoru aradım sabret nisandan bişey olmaz dedi ama acayip sanciliyim napicam ben 😣😣😣
Neslihant Gamzebysl nisandan bsey olmaz evet ama sancin oldugunuda soyledinmi buna ragmen sabret dememelydi