merhaba arkadaşlar... bebeğim iki aylık ve banyo da şampuan için sebamed kullanıyoruz.ancak banyodan sonra sadece göz kapağı ve çevresinde kızarıklıklar oluşuyor. acaba genetik olan bisey mi yoksa sampuandan mi kaynaklaniyor tereddut ettim.aynı durumu yasayan var mı acaba...