m_merve benim boş odam olduğu halde çocuk odası yapmadım kendi odama bir tane park beşik aldım. Dolabımda boş yer çok ve şifonyerimi kızıma bıraktım eşyalarını oralara dizdim.
Önereceğim park beşik babycasper kırmızı siyah iki kademeli, kendinden cibinliği var, sallanma ayakları var. İçi derin 3-4-5 yaşına kadar yatabilir. 450tlye aldık içinede bebefox pnuk yatak aldım. Hiç canını sıkma bu üründen de rahat sipariş edebilirsin harika bir ürün.