Minedemir15 Cnszgn ewet bnde açılma yoktu suni verdiler 6 cm açıldı suyu patlattılar 1 saat snra doğuma başladılar ne sancı ne nişan ne de suyum gelmedi bebek geliyo ama sancı yok dedi doktor yatış verdiler 24 saatin sonunda doğurdum
SusamNur Bende 40 hafta oldum özele gidiyorum hiç acilmam yok doktor 1 hafta daha bekleyelim gelemzse önce suni veririz yine açılma olmazsa sezeryana alırız dedi her şey normal sadece açılma yok korkmaya başladım hadi hayırlısı