SelinAydogan amin canım İnan ki kendini kasmassan daha kolay oluyo panik yapma sakin ol bol bol nefes al ver kendinin en iyi doktoru sensin bebeğini düşün
Sana komik bişey anlatayım devlet olduğu için biraz kalabalıktı doktorlar dolanıyor ara ara gelen bağırıyo giden bağırıyo bende onları dinliyorum merak ediyorum çünkü bende tık Yok ya neyse böyle 1 saat geçti aynı doktor yine geldi kızım sen ne bakıyon hadi doğursana sanki yatmayamı geldin dedi bende sancı Yok ki dedim gülüyo bu arada sunide var nasıl hissetmiyosun dedi hocam dedim ben hamileykwn taş düşürdüm bütün ağırıları ozaman çektim galib şimdi hiç bişey yok yanındaki hemşireye dediki bi daha ki gwlişimde bağırıyo olsun dedi ama gör ki hepsi gülüyo ben dahil yine geldi yine Yok ben aynı patlatın suyu dedi şimdide sancı Yok dede göreyim dedi 11 cm olmuş açılma başımda bekliyo suyu patlatınca Doğumu başlatıyolqrmış ben bilmiyorum niye bekliyosunjz dedim siz gidin ben sancı gelince sizi çağırırm dedim yine güldüler bi avazdan ay dedi yanındaki hemşire bize senin gibi gebeler lazım başıma hastanede ki tüm doktorlar toplandı meraktan sonuç 2 saat sancı gelmedi 3 saatte doğurdum 2 ay oldu eşim hala söyler ekrana bak bak gözlerim şaşı oldu sonra doğurdun doktor güle güle geliyo dedi gözünüz aydın eşiniz iyi bebekte valla eşiniz gibi bi gebe görmedim doğurmaya değil milleti izlemeye gelmiş buraya 🤣