ag1111 Kızlar ben şuan decavit kullanıyorum vitamin doktor folik asit vermedi yani fazla ilaç vermek istemiyorum dedi folik asit hiç kullanmadım bu ilaç onun yerine geciyormudur folik asitin yani yoksa folik asitte kullanmalimiyim
pyymamm ag1111 tam bilmiyorum ama aynı görevi görmüyo sanırum. 3. Ayda bıraktırınca folikasiti decavite baslıcakmısım biarkadasım söyledi aynı doktora gittiğimiz için kendisinde de öyle olmuş
Esramese ag1111 folik ilac sayilmazki ihtyc var hwr hamilede brlkide kullaniyorsn sanabilr aordnmu hc
pyymamm ag1111 daha önce okuduklarımda eğer o vitaminleri sağlayan besinleri tam anlamıyla tuketebiliyosan gerek yok diye biliyorum
Gamze5063 Hamileligin ilk üc ayi 800 mg folit asit önemli o yüzden ayri oluyor üc aydan sonra 400mg olmasi gerekiyor oda büyük ihtimal o ilacin icerisinde