bsratoprak Bende gidiyorum Bihter hanıma canım çok da memnunum. Zaten başlarda ayda bir çağırıyor ki oda çok normal. Ben şu an 35. Haftamdayım artık haftada bir geleceksin dedi mesela 👍🏻 Doğum konusunda da bir fikrim yok yaşayıp göreceğiz çevremdekiler çok iyi doktor demişlerdi güveniyorum kendisine öyle de zaten☺️