bilnazo68o Gizemokuyan genelde erkek bebekler 9 ay 10 gun tamanlarmis . benim oglusumda gelmek istemiyor saniraam 39+4 oldum bekliyoruz bugun yarin diye diye . 40 haftayi gecmek tedirgin ediyor beni :///
Esilaninannesi0904 Gizemokuyan benim doktorum un hesabı yanlış çıktıgı için bir hafta uzun oldu çok sorun yaşadık biz