Symm Kızlar artık 36. Haftadaym normalde yenimahalle devlet hastanesine gidiyorum ama gece ve hafta sonları genelde sevk ediyolarmıs dogum için yedek bi hastane olması sart gidip cok memnun kaldıgınız devlet hastaneleri hangileri yardımcı olurmusunuz??
seyma281015 Symm ben Yenimahalle de Pazar günü sezaryen oldum canım 🤷♀️ Ama planlı sezaryendi. Ben çok memnun kaldım
Symm beyazguvercinim33 memnun kaldıgınız doktor varmı ben 36. Haftadayım smdiden sonra gittigimde takip için sıkıntı olurmu acaba
beyazguvercinim33 Symm ben Raziye hocaya gidiyorum kendisi yardımcı doçent ve çok ilgili bilgili seviyorum kendisini 🥰
Symm seyma281015 gidicem orayada ama ikinci bi hastane olarak sehir hastanesine gidicem sevk ederlerse