Gizemmali71 Kızlar yolu yarıladık hazırlıklara başladınız mı ? Heyecan mı ? Korku mu ? Neler yaşıyorsunuz 😍 ben çok heyecanlıyım 💜💙
Aysun0101 Gizemmali71 bende çok heyecanlı yım minik prensime kavuşucağimdan ,hiç korku yok ,hazırlıklarımizda tamam
Hazelkrnz sebnemrah 27.haftadan beri erken doğum riskim var şuan 33 haftaligim ciğer geliştirici iğneler progestan iğne ve hapı kullanıyorum bakalım hayırlısı neyse o olsun
sebnemrah Gizemmali71 Galiba bu haftalarda herkesde oluyor bebek buyuk olunca baskı artiyor ben iki gundur duzgun uyuyamiyorum toplanip duruyor asagida baski cok oluyor haftasi kilo olarak ilerde adete göre belkide o yuzden boyle dusuncelere kapiliyorum
sebnemrah Hazelkrnz Ikiniz icinde en hayirli vakitte gelir insallah saglikla sihatle 🙆❤ bnde risk yok ama nedense korku yasamaya basladim