Semrabor Ay utrasonda gördüm kafası sol yan tarafımda en başından beri hep oradaydı doktorada sordum teyit ettim.O yüzden sola yatınca kafasını cok vuruyor kafa tarafı cok hareketleniyor acaba iyi bişeyler mi oluyo kötü mü bilemiyorum 🙈 O an keşke evde bi cihaz olsada şuan naptığını görebilsem diye meraktan çatlıyorum.Yatağımızda çok yumuşak değil ama Yanlarıma yastık desteği almadan ben rahat uyuyabiliyorum.(Gerçi o kesesinin içinde rahatı yerindedir rahatsız olacagını pek sanmıyorum ) ama yinede doktora bi sorucam 🤭😁