fundii
Arkadaşlar merhaba iki sorum olacak 34 haftalık hamileyim doktor bebeğin gelişiminin 10 gün ilerde olduğunu söyledi yani gerilik falan yok acaba 38 39. Haftada gelme ihtimali olabilir mi 10 gün gelişimi ilerde diye yani..
Ikincisi de çok tikaniyorum iki kat merdiveni zor çıkıyorum doktorum kardiyoloji mutlaka görsün seni dedi doğumunu etkileyebilir dedi yarın giducem inşallah bu nefes darlığı konusunda merak ettiğim sezeryan mu der acaba benim için nefes darlığı konuşun da