Mavilianne DuyguVolkan60 Doğru değil canım. Yuvarlaksa kız uzunsa erkek falan diyorlar. Ama cinsiyet ile ilgili bu bilgiler doğru değil 😌
Nurrrrr DuyguVolkan60 Valla benim ilk oğlumunki fasulye gibiydi şimdiki oğlumun kesesi yuvarlak yani inanmıyorum artık ben böyle şeylere 🤷♀️
CanNurdan DuyguVolkan60 valla bütün herşey kız gibi dururken bi tek fasulye kese tuttu 🤣 oğluşum geliyor kendini de sakladı 18+6ya kadar
Sermec pyymamm yok cnm yuvarlak olmayınca saglıksız olmuyo benım fasulye seklındeydı sımdı cok şükür 8+5 iz 🙂
Yardimcianne Keseye göre cinsiyet belirlemeyi şöyle biliyorum. Herhangi bir ultrason kağıdını boyuna ortadan ikiye katlayın, kese solda kalıyorsa kız sağda kalıyorsa erkek. Bunu ana rahmine yerleşim yerine göre doktorlar belirliyormuş ilerleyen süreçte kemik yapılarından görüp söylüyorlarmış. Benim doğru çıktı :) Mantıklıda bilginiz olsun, nasıl derseniz erkek bir bebeğin toplam boyu 20cm bile değilken genitali nasıl bir makineden anlaşılabilinir ki dimi :)
Tnbarz Yardimcianne ramzi teorisi tutan varmı bebek kesede sağdayda kız soldaysa erkek 😱😱🤦♀️ Kafam çok katıştı yaa hayırlısıyla bi öğrenseydim heryerde farklı şey yazıyor çok merak ediyorum 🥴🥴
Baloglum93 Benim kese ilk göründüğünde büyük E gibiydi buyudulte USG de bakarken kalp şekli gibi oluyor
tazee_annee Tnbarz ben bir arkadaşımda denedim tutmadı canim bnde çok merak edyrm ama beklemek zorundayız 😂
Tnbarz tazee_annee ya benimkide tutmucak heralde bilmiyorum hisler ne kadar doğru çıkar ama hep erkek hissediyorum rüyalarımda görüyorum hep 🤷♀️🤷♀️