Hzlll
Bende 17 haftamdayım aynı sizin dediğiniz gibi sırt üstü yatınca kasığımda ağrı hissettim bı kaç gündür dün de baya şiddetli olunca acile gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı kullandım antibiyotiği bugün sol kasığımda ara ara batmalar oluyor bakalım 1 hafta sonra randevum var doktoruma soracam inşallah