Efeninannesi0744 Klomen kullandım şuan ovülasyon dönemindeyim ve akıntım çok oluyor beyaz kıvamlı sağ kaşık ağrısı bu belirtiler yumurtlamanın gerçekleştiğini belli edermi yoksa klomen kullanıp hamile kalmayan ama bu belirtileri yaşayan varmı