Suna_Aysal bol bol su için suyun tadını belki beğenmiyosunuz Saka bana iyiydi; sırma içince kabız olurdum içermezdim. Tatil de bile bavulda su stoğum oluyordu si düşünün. Bide evet 2.5 lt ye yakın sıvı alın çay dahil süt dahil kahve hariç . Çiş rengi ondan koyu olur ve koku olur. Afrdesiniz çişiniz berrak olmalı. Yoksa böbrek ve idrar Yolları enflasyon una kadar yolu var. Ki bebeğin amniyo sıvısı da içtiğiniz su sayesinde tazeleniyor bunu unutmayın