cansuece Sebla55 efermag magnezyum oksit kullanıyorum çok iyi geldi ağrıma.çarı genişlemesinden dolayı yürüyemiyordum bile ama şükür gerçekten geçti mutluyum 😇
kckynssna Sebla55 evet ben 3-4 kere kullandım gayet iyi geldi kasılmalarım vardı tekrar kullanmaya başlıcam. ☺