ebrarnazli Kizlar 40+4deym doktor bebek kendi gelmezse 41 de yatis yapcaz dedi suni sanci fitil balon patlatma denicez sırayla dedi serum ile suni sanci ceekerek ilk doğumumu yaptm kizimda fitil ve balon patlatmata yabanciym biraz heyecan biraz korku var bu şekillerde dogum yapan varmi aranızda az fikir olsun bana da cok mu zor