Tnbarz benim bebiş sağdaydı. Öyle olunca ne oluyor merak ettim. Vücûd olarak basenler çıktı benim herkes kız tipi var diyor ben hiç bişey hissedemiyorum zaten önemide yok onun ultrasonda hareketlerini görünce kız mı erkek mi diye düşünmüyorum ohhh çok şükür sağlıklı diyorum. Ama babamız çok meraklı bitirdi beni yemin ettirdi kontrolden çıkınca cinsiyeti söyledi mi diye😊