Ezgi90 İsim bulmakta ve karar vermekte çok zorlanıyoruz. Bu 2 iki isim biraz yakın geldi bize. Sizler ne düşünüyorsunuz ? Sizce hangisi ☺️
GizemAras Arya🥰Ama tabiki bence bi ismi ilk duyduğunuz anda işte bu demeniz içinizin ısınması gerekiyor:) Allah nssip ederse bize de bitane Arya geliyor :)
Ozgebudak Arya ve liya inanılmaz konulmaya başladı ben araştırdım ve değişik anlamlı birşey oldun istedim bu yüzden liva ya karar verdik hiç duymamıştım zaten çok hoşuma gitti bu isim. Bizede bir LİVA geliyor 😍
burcis İçinize nasıl siniyorsa. Benim kız olsaydı Zeynep koyardım. Hiç eskimeyen hep güzel bir isim. Sanatçı Bengü de yeni Doğum yaptı Zeynep koymuş. Bazen farklı olsun diye de değişik isimler konuluyor,son iki senenin bütün bebek isimleri çok kısa isimli oldu ve herkes aynı isimleri koydu ama bu benim fikrim elbette :) bu iki isimden de Arya bana daha güzel geldi