Tubammm Kızlar doğumda heyecanlanmamak için yapabilirim acaba fikri olan tecrübeli anneler varmı acaba malum heyecan yapınca benim kalbim hızlı hızlı çarpıyor tansiyonum yükseliyor
NazHzl Tubammm pek mümkün değil 33+2 deyim psikolojim bozuldu her hareketi galiba doğuruyorum diyorum😬 başa çıkamıyorum kendimle🙄
Aylininzz Tubammm normal doğum yaptım ben 1 aylık bebeğim valla ben hiç takmadım dua ettim kontrole gittim eve geldim hastane biraz uzak eve gelince 15 dk uzandım pat suyum geldi ben tahmin etmiyordum kolayda oldu hiç korkma ALLAH yardım ediyor zaten akışına bırak sen doğuma hiç hazır olamazsın o an insan panikliyor yani ben mesela suyum geldinde gittim baktı doktr 3 cm aciklik olmus ben tabi korkudan ağladım ama korkunun ecele faydası yok olacak sonunda Allah kucağına almak nasip etsin sağ sağlim 🙏🙏
bilnazo68o Tubammm 39+5 oldum bende bugun yarin gelir dediler bekliyorum oyle. Sancida yok haftasibi gecerse suniye kalcaz sanirsam :/. Bi yandan heycanlaniyorun. Bi yandanda yapabilirim diyorum duadan baska care yok :) insallah biranonce kucagima almak istiyorum suan
Hapyymommerve Şimdiden düşünüp kendini strese sokmana gerek yokki canım, o an geldiğinde olaylar kendiliğinden geliştiğinde heyecanın geçmiş olucak zaten, ben şuan hiç düşünmüyorum ne olucak nasıl olucak diye, yaşadığım an neler hissedicem bilmiyorum yaşayarak öğrenicez, ve herşey çok güzel olucak, öyle düşün😊nasıl ne şekilde olursa olsun, bebeğimizi kucağımıza aldığımızda Allahın izniyle eninde sonunda herşey bi anda son bulucak, sadece o anı düşün ve kendini rahatlat sana tavsiyem 😊❤️
Tubammm Hapyymommerve sağol canım haklisin düşünmemem lazım olayları akışına bırakmak lazim biraz inşallah sağ salim doguruuz ben 37 haftalık oldum sen kaç haftaliksin
Hapyymommerve Tubammm Bende 36 ya girdim bugün canım, az kaldı 👼 Bebiş doğum kanalına inmiş, başı çok aşağıda dedi, rahim boyu 2.5 cm dedi sancı hiç çıkmadı öyle bekliyoruz bakalım, haftaya doğsun istiyorum inşallah, çok sabırsızlanıyorum😊
Neslihant Tubammm bndede vr aynisi ama saatim saatime uymuyir resmen bi heycanlaniyorum bi diyorum bi sekilde olacak herkes yapıyor degisik duygular icindeyim
Dilanserdar Bende 37 oldum herşeyi akışına bıraktım o anı hiç düşünmüyorum hergün düşünüyorum suyum bugun gelir mi nişan gelirmi sancı olur mu hemen olsun istiyorum çok heyecanlıyım
Tubammm ozlem62 Eylulmom Dilanserdar allah yardımcimiz olacak inşallah herkes nasıl doguruyorsa bizde öyle doguracaz
ozlem62 38 haftalık oldum normal doğum olucak her geçen stres yapıyorum korkuyorum sanki kimsesiz gibi hissediyorum çok garip bı duygu 🥺etrafımdakiler benden heyecanli ama ben çok endiseliyim sancıya tek yakalanırsam ne yaparım bilmiyorum kimse yok Yanımda herkes isinde gücünde allah yardımcımız olsun
Aylininzz ozlem62 bende korkuyordum ama korkunun ecele faydası yok sonunda olcak ben oglen 12 30 suyum geldi 8 saat falan sancı çektim ama şükür kendi sancimdi Allah yardım ediyor arada dinleniyorsun ama bebek gelirken bir heyecan bir korku ama çok güzel duygu bebeğin doğdumu onu ilk görüşün tenine dokunmak ordan çıktımı bir rahatlık iyiki norml olmuş diyorum 🥰