Ykslbsr canım bendede aort darlığı var aort hipopleksi dendi.bebeğin doğarsa ileri derece kalp rahatsızlığı olck yürüyemicek koşamıcak yaşamıcak dedi iki seçenek sundu bana ya aldır ya herşey kabul et dedi çok Üzgünüm çok napcam bilmiyorum bi hafta süre verdi bana . İnşallah yavrularımız Allahtan gelen mucizyle ii olurlar seninki fallotsa tedavi ediliyor diye biliyorum. ALLAHIM ACİL ŞİFALAR VERSİN