hilal_2323 Es_em acaba nst de sancı mı çıktı ya. Daha çatı muayenesi olmadım açılma var mı yok mu bilmiyorum da.
Es_em hilal_2323 ben bugün gittim arada olur sancı dedi canım onun için hap verdi kasılmaları azaltmak için normalmiş korkulacak bişey yokmuş çok şükür