Beyzanur_02 Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim son zamanlar da her yemek yememden sonra fena oluyorum kalbim acayip hızlı atmaya başlıyor elim ayağım koy veriyor neden oluyor bu çarpıntı böyle olan var mı içiniz de?? insülin direncimi yükseliyor acaba yada tansiyon mu yükseliyor ki?
Cemredeniz Beyzanur_02 depoların boşalmaya başlamıştır bebek büyüyor artık doktora söylersen demir hapı vitamin vs yazıyolar o haftalarda bende öyleydim oturduğum yerde koşmuş gibi çarpıntım olurdu şimdi çok iyiym çok şükür
Hamzatice Beyzanur_02 bende öyleydim,kanım 9 olmuş,doktorum iğne yazdı 15 tane ferritin,4 gün ara ile vurul dedi şimdi çok şükür iyiyim hepsi geciyo,kansızlık yapiyo kan değerlerine baktır en kısa zamanda .
Beyzanur_02 Cemredeniz Linabebek teşekkür ederim kızlar ben vitamin ve Demir hapını kullanmıyorum tansiyonda da şüpheliyim en iyisi onları içip tansiyonumu ölçtüreyim cok sağolun 🙏🏻