Kızlar 16+4 teyiz bebeğimin hareketlerini hissediyorum galiba ama emin değilim yan yatınca özellikle yemek yedikten sonra karnım da hareketlilik oluyor gözle görülecek kadar bebek mi hareket ediyor acaba ilk hamileliğim tecrübeli anneler yazarsa sevinirim