busraanneoluyor bütün aşıların ne için olduğunu araştırdım tabi ki ama bu kandırıldığımız taraf. Yani pazarlama biçimi. Tetanoz başına Amerikada doktorlar 50$ pirim alıyorlar ilaç firmaları tarafından ödenen. Bu resmi rakam. Türkiye’de de dilerim bunlar ortaya çıkar. Tıp endüstrisi tıp ahlakının önünü geçtiğinden beri doktorların her hareketini sorguluyorum. İnşallah siz de sizin için doğru olana karar verirsiniz ☺️🙋🏻♀️🌸