Merhaba arkadaşlar, eşimle bir konuda anlaşamıyoruz benim inat ettiğimi düşünüyor ve o kadar uzadı ki bu konu sinirden delirecegim. Oğlumuz olacak ve tutturmuş çilek mobilya da arabalı yanan dönen kırmızı ağırlıklı kocaman bir genç odası istiyor illa. Bebek odası dediğin sade olur aklına girmiş birileri bebek beşikte yatmıyor boşuna bebek odası alma falan diye yani çocuğa göre değişen biseydir bu doğru değil mi? Minicik çocuğa o oda olur mu? Ilk 6 ay yada 1 yaşına kadar zaten yatak odasına alırım ufak bisey bizle yatar. Çocuk 3 4 yaşına gelince hem değişiklik olur onun icin de surprizi olur odanin. Bana küsüyor her gün bir gerginlik ama içim almıyor kırmızı renk zaten pedegoglarca da 3 4 yaşına kadar kullanılmasın deniyor. Kızlar fikir verin lütfen