Smraa Merhaba kızlar 32 haftalık hamileyim doktor sürekli bebeğin tonbiş diyip duruyodu kilosu fazla yediklerine dikkat et diyodu en son gittiğimde 2 kiloydu sizin bu haftalarda bebeğiniz kaç kiloydu yazarsanız çok sevinirim ☺️👼
Smraa KatipAnne bana doktor hep kilolu diyo bebişin yediklerine dikkat et diyo sizde var mı böyle bi durum
KatipAnne Smraa hiç böyle birşey söyleyen olmadı. Bi ara bana bir hafta 10 gün önde gidiyor bebek demişti doktorun biri. En son birşey diyen olmadı. Son zamanlarda o ara kapanıyor.
Mucizemsinseenn Smraa yarın 33+4 olacam kontrol var söylerim kilosunu :) ama bana ne zayıf ne kilolu dediler her gittiğimde ölçümleri normal dedi
Mucizemsinseenn Smraa canım bugün doktora gittim valla kilosunu söylemedi bende çok merak ediyorum cihaza bişey olmuş ölçüm yapamadı baya uğraştı ama :) hayırlısı artık ne deyim :) ama haftasıyla uyumlu görünüyor sıkıntı yok dedi o kadar
Smraa Arendeniz tabiki sağlıklı olması önemli ama benim doktorum sürekli kilolu diyip durduğu için bu haftalardaki hamileleri merak ediyorum bende o yüzden sordum☺️
Arendeniz Smraa Normal Doğum düşünüyorsanız dikkat edin bence ☺️ Benim doktorumun da söylediği şey kilonun bi önemi Yok nasılsa alıyorlar hızlıca önemli olan sağlıklı olması diye. Ben 37. Haftaya girdim iki gün önce 2.850 gr dedi haftası ile uyumlu diye.