vissnelinutella Merhaba arkadaşlar 14+5 hamileyim bugün kasıklarıma sanki iğne batırırırmıs gibi ara ara oluyor sizlerde de oluyor mu normal mi acaba sizde ne gibi seyler var bu haftada
Ecemsbaby vissnelinutella benim de oluyor doktoruma söyledim rahim büyüyor bebek de gelişiyor normal dedi, idrar tahlili de bakalım yine de enfeksiyon var mı diye dedi, yaptırdık çok şükür birşey çıkmadı
Brndrn09 Merhaba canım bende 14+4 haftalığım dünden beri benimde aynı şekilde ara ara iğne batması gibi oluyor ama rahim büyüdüğü için normaldir diye düşündüm
Ecemsbaby Seymasezer bende evvelsi gün cinsiyet öğrendim 😊 bebişin göstermesine de bağlı 12.haftada çok hareketliydi ama göstermedi 14.haftaya kısmetmiş
vissnelinutella Seymasezer bana 12 haftalıkken kıza benziyor ama net diyemem demişti. Çok hareketliydi. Bu sefer 16 haftalıkken gideceğim inşallah 🥰