Gnnr
Benim her 3 gebeligimde hep alerji zamanima denk geldi. (Ilk 3 ay) Sürekli ard ardina hapsururdum ve basinc seklinde agri olurdu. Allaha sükür bebeklere birsey olmuyor. O sadece rahimde olusan kaslari sıkınca olan etki.
Bebek tamamen korunuyor ((=