Clkbra 10+3 🧡 Ara ara kasık batması akıntı hiç yok denecek kadar az (iyi birşey mi kötü birşey mi bilmiyorum) İnanılmaz bulantı ve kusma 🤮🤮🤮🤮 çok şiddetli bir şekilde devam ediyor normalde ilacım var ama sonunu sabah içtim bitti akşam icmedigim için inanılmaz kötüyüm Ilaç da kökten kesmiyor ama en azından aza indiriyor içmeyince çok fena oluyorum RABBİM hayırlısı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah yavrularımızı 🤲🌼