Dilber63 Kızlar rabbım nasıp ederse 2ncı gebelıgım 23+1haftalıgız ısım telaşına dustuk esım ılk kızımın ismini koyunca 2ncısıni bana bıraktı 3isim arasında kaldım sızce YAĞIZ EFE mi yoksa RESUL EMRE mi Yoksa MİRAC EFE mi