Burcuabc
Selam kizlar kizim olacak insallah esim ezgi be aysima sizce size sicak gelen hangisi
Ezgi90
Tugce1803
Busragul22
Didi6
Ikisi de güzel. Ezgi diyorum ben, daha cıvıl cıvıl bir isim çünkü. 😊
haklisinesracim
Aysima
Nz91
Aysima
Sweetblonde88
Ezgi 💐
bsrbyrmn
Benim kızımda aysima olacak inş
Minnoscuk
Bizimde kızımız Aysima olucak inşaAllah 🥰🐣
Deletedmom0071
Ezgi
Yasmncm
Ezgi