Stuna Herkese merhaba. Ben 6 haftalık hamileyim haftaya kalp atışlarını duymak için randevumuz var. Ama benim hiç bi belirtim yok hamilelikle ilgili. Yani adet olmamam dışında Bi şey yaşamadım ne mide bulantısı ne uyku hali... Benim gibi olan var mı normal mi bu kadar sorunsuz olması hamileliğin?
Ayaf Stuna canim yenisin..wimdi olmamasi normal.bende 6haftasinda bawladi ve devam etmekde..her kesde farkli donemlerde ola biliyor.olmayasa biliyor.yani hic sikinti yapma bunu.
Ecemsbaby Stuna benim de 6. haftada başladı hala devam malesef ama bazı arkadaşlarımdan midesi bulanmayan bile var her hamile farklı şeyler yaşayabiliyor. Umarım siz şanslı kısımdansınızdır 😊
Naz60 Stuna Tabiki daha cok erken hissettim diyenlerde gerçekten uyduruyo daha kese bile yeni oluşmaya başlıyor sonuçta
Stuna Ayaf hamile diilmişim gibi hissediyorum bazen sürekli ultrasona da giremeyince acaba mı diyorum ama adet de olmadığıma göre bebek duruyodur heralde😄
Ayaf Stuna yaaa kiyamamm oluyor oyle😍😍😍 bende her hafta ultrasona gidiyorum o kadar cok kafamda sorular oluyor ki.bide gidip gormek daha rahatlatiyor beni.
beyazguvercinim33 Stuna erken olabilir 8 haftadan sonra başladı bende hiç olmayabilir herkezin farklı olabilir
nurcan12 bende 6 haftalıkken hiç bilmiyorumdum sonra 8 haftalık olduktan sonra mide bulantısı çok oldu daha yeni olduğu için bence 😇😇