35ebruada Arkadaşlar merak ettiğim aklımı kurcalayan bir sorum olucak erken doğan her bebek kuvöze girer mi 35. Haftasında doğup girmemiş olanlar var mı ? Suyumun az olması ve plesantanın eskimeye başlamış olması nedeni ile doktorum 33 veya 35 hafta demişti henüz net değil tabiki inşallah durum ilerisine müsade eder. Merak ediyorum her erken doğan bebek giriyor mu kuvöze ister istemez insan korkuyor emziremezsem diye veya çok uzun süre kalırsa diye düşünmeden yapamıyorum doğcak olmasına sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim gece gündüz kuvözde kalması sürecin uzun olması korkusuyla yatıp kalkıyorum ...
LeylaCan 35ebruada canım bilgim yok postun yukarı çıksın. kimse cevap vermemiş ama bile. vardır muhakkak..
Mervednr 35ebruada 33 de doğup küveze girmeyen bebekler de var 37 de doğup girende. Tamamen bebekle alakalı canım bazen solunum sıkıntısından bir gün bile olsa giriyo bebek sen canını sıkma kilosu iyiyse ciğer geliştirici de yapıldıysa sıkıntı olmaz inşallah 🥰
Deletedmom2 35ebruada plesenta yaşlanması bendede var doktor şuan için erken Doğumla ilgili yorum yapmadı ama internetten araştırdığım kadarıyla erken Doğum riski yüksek 33 haftamın içindeyim geçen hafta 2010 gr idi olabildiğince bebeğe kilo aldıran yiyecekler yemeye çalışıyorum özellikle kaşar çok faydalı diyorlar
35ebruada Blgee kilomuz biraz az bana göre ama bakalım bu hafta kaç olmuş öğrenicez inşallah almıştır en son 12 gün önce 1317 gramdı
35ebruada Mervednr Biraz da şans meselesi galiba ya Ne olacağı belli olmuyor ama nedense herkes aman Allah korusun erken doğmasın falan diye diye psikolojim bozuldu sanki kötü olcak mış gibi düşünmekten alamadım kendimi sevincem korku önüne geçti inşallah sorun olmaz 🤲🏻🤲🏻Doktorum hiç ciğer geliştiriciden söz etmedi ama Çarşamba günü kontrolüm de sorucam ve isticem tedbirde fayda var . Çok teşekkür ederim 🌺
Blgee 35ebruada 2 haftada 600 gram alan bebekler var süt badem ceviz yoğurt muz haslanms yumurta bol bol tüketin ve su
Mervednr 35ebruada benim 26. Haftada erken doğum riskim vardı doğum sancıları vardı ben o zaman bile korkmadım hep dedim ki gelse bile Rabbim en iyisini bilir. Yaşayacaksa ne yaparsak yapalım yaşar demiştim. Şuan 35+5 iz endişelenme sağlıkla zamanında gelsin
35ebruada Blgee mümkün oldukça süt yoğurt yumurta bunları tüketiyorum gebeliğe bağlı şeker olduğu İçin meyveden pek faydalanamıyorum ama elimden geleni yapıyorum kilo alsın diye bir umut bekli kilosu yüksek olursa girmez diye
35ebruada Balance Ne güzel maşallah Allah hep sağlıklı günlerini göstersin inşallah bizde öyle oluruz 🤲🏻🤲🏻
NaileK Solunum sıkıntısı olmazsa girmiyorlar cnm.bnm doktorumun hastası 2.400 35 haftalık doğurdu küveze girmedi
35ebruada NaileK Ay inşallah benimde öyle olur Allahım dualarımı kabul eder inşallah korkulduğu gibi değildir 🙏🏼Teşekkür ederim ❣️
35ebruada Deletedmom2 Evet bende kaşar ve süt ürünleri fazla tüketmeye çalışıyorum . Bende iyice internetten araştırıp ekstra bilgi almıştım plesanta 37 38 haftalarda eskiyip Doğuma hazırlıyor ama erken eskirse erken Doğum riski kaçınılmaz çünkü bebeğe giden solunum ve besini etkiliyor buda bebeğin yaşam kalitesini içeride düşürüyor
Ebrs 35ebruada Hayir canim, oksijen veya baska bi sorunu yoksa kuvoze almiyorlar. Sorunlu gorduklerini bi süre gözetim altinda tutuyorlar
35ebruada Mervednr Doğru tabi Allahım dediği olur o ayrı bir konu daha önce düşük yaşayınca insan ister istemez aynı korkuları yaşıyor Ne gibi zorluk bekliyor bilemiyor . Allah hepimize yardım etsin inşallah . Teşekkür ederim
Cookie_the_pomy 35ebruada 35 de yada sonra doğarsa bir problem olmaz , 33 den önce doğması gerekirse de ciğer geliştirici yapıp bi kaç gün stabil tutup sonra bebeği alırlar sezaryanle, bebek oksijen desteği alması gereke debilir gerekmeyede bilir.