YDE bizim sülalenin tüm eş ve dostun doktoru herman bey yaklaşık 25 senedir. Kendisi şahane bir doktordur kesinlikle. Kendisinin tavsiyesiyle Cem bey (jinekolog onkolog )annemde rahim kanseri vardı ameliyatını yapmıştı. O da iyi bir doktordur ama doğum sürecinde herman bey👍