Fadiksamet
Selam guzel anneler. 35+5 haftalik hamileyim. Gecen gun mide bulantim ve asiri terlemeden dolayi acile gittim. Kan sekeri tansiyon vs baktilar hersey iyi dediler bide nst ye baglayalim dedi doktor nst de 50 60 arasi sancim cıktı doktor da hafif sancin var muayene etmem lazim dedi bende kabul ettim. Bakti 2 cm acilman var dedi bunun yani sira cat muayenesi de yapti hafif darlik var dedi. Simdi merak ettigim seyler sunlar ; bu darlik normal doguma engel mi ? Bu 2 cm aciklik ne zman buyur ve dogum gerceklesir ? Bide su asamada dogum olsa acaba bebek kuveze falan girer mi ? Benim gibi ayni durumda olan arkadaslar yardimci olur musunuz bana ? Hakkinizi helal edin biraz uzun oldu simdiden sagolun.